Thursday 5 June 2014

Jumaat.. penghulu segala hari

Hmm.. nak coret ape ehh.. nak coret apa dalam hati ni.. arghhhh boring xdop tahap dah ni.. bilik dah kemas.. kain dah sidai.. nak buat ape lagi ye? Nak masak awal lagi..
Orang lain asal hari minggu je.. hepi bleh jalan2.. tapi aku boring pulak.. nak borak2 ngan ma pun xde modal dah.. habis cerita kuar..last2 cerita hantu hahaha.. ohh my mother... lepastu mula la nak pergi tandas berteman..
Boringnyer laa.. kalau dulu hari minggu macam ni.. pagi2 keluar joging ngan bestfriend kat taman tg anis.. tapi kawan kita dah jadi bini orang.. kawan satu kampung ada 4 orang.. semua dah jadi bini orang.. dah ada anak dah pun..

Aku sendiri pun xtau apa aku nak sebenarnya.. tapi yang aku tahu BORING.. hmm disudut hati sunyi kot.. ma aku salu tegur tangan tu xlepas pegang hanfphone..
Ohh myyyyy maa.. mari la tengok anak dara buat apa ni.m hahha.. main game habis level dah ni ma oiii..
Lepas satu2 game aku install..

Petang ni hajat dihati n dah plan2 ngan ma nak pergi melawat nnek kat pondok.. hmm.. nnek aku dh xnak balik die kata duk situ macam duk kat mekah.. tapi memang betul.. baru dua kali aku pergi sana.. tenang je rasa.. sejuk je kawasan tu bersih.. lain sangat rasa.. ketenangan yang xdapat aku gmbarkan.. mungkin kat situ penghuni die selalu beramal.. berzikir.. xsama dengan duk dikampung..wlaupun ramai tapi bila berkumpul masing2 nak bukak cerita aib orang..

Kat sana bila berkumpul ramai.. diorang sama2 hafal quran.. sama mengenal hukum tajwid.. hidup seharian dalam air sembahyang.bagusnye..patutla nenek aku xnak balik..

No comments:

Post a Comment