Sunday 1 December 2013

Cokelat daim halal ke tidak?

Para blogger semua..malam ni saya nk sharing something pasal cokelat daim kesukaan ramai..nak percaya ke tidak terpulang kepada masing2..tapi atleast semua kena waspada ..haa yang paling penting post saya ni bukan nk mnjatuhkan sesiapa yg jual cokelat ni tau..just nk sharing is caring ngan semua.. okey..kawan saya baru je balik dari langkawi then dia sms pada saya..die beli banyak cokelat daim ngan cokelat kisses sekali..die ni lbih kurang saya la hantu cokelat..tapi yang paling terkejutnyer..semua cokelat daim tu ada gambar katak..alaa crazyfrog tuu..geliii.. jadi kawan saya ni dah waswas dah naseb baek lom agihkan kat sedara mara.. Bila cek ngan kawan2 yg lain..ade yang naseb yg sama. Ade yg ok..ok tu mknyer xde gmbar katak tu.. tapi semua sepakat xnk mkan sebab waswas dengan ingredient lg..cam xdetails sngt..alahai kesian la kat kiter peminat daim kan..hurmm xpe yang penting skrg kiter dah tau kt mana silapnyer tu..ni sebenarnyer muslihat tersorok kafir nk mnjatuhkan org islam..sangat bahaya taktik yang digunakan sekarang..dengan pemakanan..lemahnyer iman orang islam melalui makanan yang haram..Allahuakbar.!!!

No comments:

Post a Comment